Kritisch Panel Delft

Iedereen kan hier zijn/haar commentaar kwijt over een aantal zaken die mensen met een beperking in Delft ondervinden. Deze weblog is een partikulier iniatief. Kies bij het commentaar geven tussen "Other" of "Anonymus". Alleen smaad en zware beschuldigen op de persoon zullen worden verwijderd. Het is nog niet mogelijk om direct een foto te plaatsen, stuur een mail met de foto dan zal de webmaster deze plaatsen. kritischpaneldelft@hotmail.com

06 april 2008

Verstoorder vergadering onbehoorlijk behandeld

Gelezen in het AD van 4 april 2008


DELFT - De actievoerder die in november 2005 werd ingerekend, nadat hij een politieke vergadering op het Delftse stadhuis verstoorde, is ‘onbehoorlijk’ behandeld door de politie.
Zo oordeelt de Nationale Ombudsman nu.

De toen 33-jarige man protesteerde tijdens een commissievergadering namens van de Vereniging van Delftenaren met een Functiebeperking (VDF) tegen het gehandicaptenbeleid van de gemeente. Die zou rijkssubsidie voor gehandicapten voor andere doeleinden gebruiken. Hij schreeuwde leuzen als ‘de gehandicapten zijn het zat’ en ‘we worden monddood gemaakt’.

Hij weigerde te vertrekken en uiteindelijk werd hij gearresteerd. Pas na vijftien uur gevangenschap liet de politie hem vrij, terwijl de man had laten weten thuis een gehandicapte vrouw te hebben die zorg nodig had. Zelf vond hij het ergste dat hem medicijnen werden onthouden, terwijl hij daar meerdere malen om had gevraagd. Medicijnen waren voor de man noodzakelijk in verband met zijn chronische aandoening. Bovendien weigerde de politiearts de man te onderzoeken.

De Nationale Ombudsman achtte de klachten van de man over deze gang van zaken gegrond. Volgens het instituut heeft de politie ‘in strijd gehandeld met het vereiste van bijzondere zorg’.

Nu de man gelijk heeft gekregen hoopt hij dat de politie haar fout inziet "Zij moet mensen voortaan beter behandelen. Ik ben mondig, maar heel veel mensen durven in zo’n situatie niets te zeggen. Ik hoop dat dit na deze uitspraak veranderd."

De man is voorlopig nog niet klaar met de zaak. Het gerechtshof veroordeelde hem in 2006 tot een voorwaardelijke boete van 235 euro, maar dat vonnis vecht hij aan bij de Hoge Raad. Zijn advocaat Gerard Spong, die de zaak pro deo op zich nam, noemde het tijdens de zitting bij het hof ’een principiële zaak voor de democratische rechtsorde’. Hij beriep zich onder meer op de vrijheid van meningsuiting. In mei wordt de uitspraak van de Hoge Raad verwacht.

113 Comments:

Anonymous Anoniem schreef ...

Aan de ene kant ongelooflijk. Het lijkt er op dat B&W van te voren het een en ander gepland moeten hebben.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er tijdens openbare vergaderingen van een commissie of de raad niet de emoties van het publiek heel erg kunnen oplopen. B.v. bij drugshuizen en ....... Zo erg zelfs dat er niet vaker de vergadering wordt verstoord. Nog nooit eerder werd er iemand daarvoor, door de reeds aanwezige politie, gearresteerd. Waarom zat de politie daar dan al? Waren die al gewaarschuwd door B&W en was er dan misschien al van te voren afgesproken dat als die en die in de zaal zou zitten en zijn mond open ging doen, dat hij ingerekent moest worden?
Hoe zo vrije meningsuiting?
Had die man niet netjes van te voren B&W laten weten dat hij iets wilde gaan zeggen in de vergadering? Dat hoort toch ook zo? Nee, het lijkt heel veel op een vies spelletje.
En wat deed de politiek? Juist NIETS. Ook Stadsbelangen. DE partij die zegt op te komen voor het belang van de burgers van Delft. Speciaal voor de burgers van Delft er te zijn. Die laten gewoon,onder hun eigen ogen, zoiets gebeuren?
Of doorzagen ze het spel niet? Of speelden ze mee?
Ik ben blij dat de Ombudsman deze uitspraak heeft gedaan. Ik hoop van harte dat dit nog een staartje heeft voor die wethouder en de aanwezige politici.

06 april, 2008 12:22  
Anonymous Anoniem schreef ...

Klaarblijke is er eindelijk eens echt iets rechtsvaardig te Delft geschied. Uniek. Hopelijk leert men ervan, maar de sfeer blijft eng, vies, en de slachtoffers zijn er nog steeds in de stad. Nu de architect nog, wat een straf hangt er boven zjn hoofd? Over anderen mensen zwijgen we maar even. De persoon de Nationale ombudsman heeft ingeschakeld is voor mij en ons een voorbeeldfunctie om dit te Delft meer te gaan doen.

08 april, 2008 22:59  
Anonymous Anoniem schreef ...

Ik heb altijd gedacht dat het CDA iets met christelijk te maken heeft. Dat de VVD iets met vrije meningsuiting heeft,liberaal. Dat de PvdA iets met sociaal te maken heeft. Maar in Delft lijkt dat anders te zijn. Het CDA kijkt er naar en doet niets. (Dhr. K.)Het CDA werkt mee aan een onderzoek die vol onwaarheden zit, weet dat kijkt er naar en doet niets. Roept nu moord en brand en dat er een bepaalde wethouder op moet stappen. verder niets. Waren TE bang toen hun eigen wethouder, jaren geleden, als oudvuil werd behandeld en aan de kant werd gezet. Het CDA laat zelfs toe dat bepaalde mensen,leden van het CDA, zich uitgeven als ambtenaren en zo bij burgers naar binnen dringen om leugens te verzamelen en te intimideren.
Het VVD die weinig of niets van mensen met beperkingen af weet. Alleen maar dingen roept die in het belang zijn van de zittende partijen en zelf waarschijnlijk heel veel te verbergen heeft. Die voorstanders zijn van het voorkomen dat burgers met de waarheid naar buiten komen.
De PvdA die een jaar of wat geleden flink zijn vingers heeft gebrand,maar dat niet wil toegeven omdat het anders de koppen van wat mensen gaat kosten. Maar het dus kennelijk sociaal vind dat er burgers onnodig slachtoffer worden gemaakt. Kennelijk heel sociaal over lijken gaat om te voorkomen dat ze zelf met de bi.... bloot moeten. Vele topambtenaren (beleidsmakers) als bestuursleden in hun pratij hebben.
En dan maar niet over de partij Stadsbelangen te spreken. Een afscheiding van de PvdA. Grote monden. Zelfs op een vreselijke manier aan belangenverstrengeling doen, rommelen met verkiezingslijsten, meepraten met de vijand, een vertegenwoordigster in de gemeente hebben die overal inzit met veel te weinig kennis van zaken.
Wat een zooitje.
En wij, domme, burgers maar geloven dat ze werkelijk er voor ons zitten.
Volgens mij gaat bijna 50% van hun tijd verloren aan het kijken naar elkaar, het bewaken van hun eigen grote geheimen en het onderhouden van vele vriendjes.
Het feit dat er geen gemeenteraadslid iets gedaan heeft toen dhr.K. (ten onrechte) werd afgevoerd, zegt heel veel. Niemand van, welke partij dan ook, heeft gedacht aan de consequenties die het voor die meneer zou kunnen hebben. Hij kwam op voor de belangen van een groep mensen in de achterstand. Hij wilde dingen zeggen die op keiharde feiten gestoeld waren, maar zeer nadelig voor de PvdA wethouder en de ambtenaren. Kortom hij wilde voor zijn mening uitkomen. Een goedrecht in Nederland. Kijk maar naar Wilders en luister naar het geen Balkenende steeds erover zegt. Gevolg?... Hij heeft nu een strafblad en is voor zijn leven getekend. Kan nooit meer een ambtelijke functie vervullen. Staat voor de rest van zijn leven opgetekend als oproerkraaier, als rebel, raddraaier, onbetrouwbaar. En dat alleen omdat hij wilde opkomen voor de belangen van zijn medemens. Op basis van gegevens die niet openbaar mochten worden. En de (volks)vertegenwoordigers, zittende ook dus namens hem, keken ernaar en lieten het gewoon gebeuren. Zelfs niet na afloop een gedegen onderzoek. Zelfs niet bij zichzelf afvragend waarom nu juist HIJ gearresteeerd werd, terwijl er al eens eerder de orde in dit soort vergaderingen zijn verstoord en mensen dingen hebben geroepen. Vreemd toch?
Waarom heeft de PvdA wethouder de rest van de politici, in Delft, in zijn greep? Anders kan ik het niet uitleggen.
Is het niet om bang van te worden. Wie heeft er een schone bezem er gaat er eens flink doorheen?

09 april, 2008 10:51  
Anonymous Anoniem schreef ...

Aan een ieder die dit leest. Heeft u afgelopen zondag Zembla gezien? Zo ja dan weet u nu waarom een heer K en een VDF dwars gezeten wordt. Wat mooi dat iemand van het koninklijk huis zich wil gaan inzetten voor de mensen die een maatschappelijk wangedrag aan de kaak stellen. Het VDF zal niet blij zijn dat ik hen naam schrijf maar waarom bang zijn? Men heeft zich toch netjes en keurig gedragen! Zelfde als met de 2 verjaagde mensen en de veroordeelde architect. Zo iemand het uit Zembla goed verwoorden, de dader wordt het slachtoffer en het OM vervolgt dan de zgn. klokkenluiders!

21 april, 2008 15:13  
Anonymous Anoniem schreef ...

Christelijk en Sociaal??????? Het landelijke PvdA heeft een ander kaptein aan het hoofd. Ik spreek de wens uit dat die eens goed naar het PvdA in Delft kijkt. Zoals die zich gedragen heeft weinig of niets meer met sociaal te maken. Ongelooflijk. Maar ook het landelijke CDA zou eens naar het Delftse CDA moeten kijken. Een van hun mensen heeft de WMO onder zich, was altijd fel tegen de wethouder sociale zaken en nu.....? Ik houd even mijn mond, maar ga me welin verbinding stellen met een landelijk bureau die zichmet klokkeluiders bemoeid. Ik ben het een beetje zat. Mijn buurvrouw is nu weer zeer onheus uitgescholden en bejegend door iemand van een organisatie die bij de wethouder op schoot zit. Ze moest eens stoppen met al die voorzieningen aanvragen en maar steeds klagen. De gemeente had een goede wet in elkaar gedraaid. De gehandicapten uit de stad waren er allemaal heel blij mee, dus ophouden of anders opzouten. Het moet niet dwazer worden. Maar ik ga dhr.K. volgen en eens kaken of er vanuit het landelijke niet iets gedaan kan worden. Politici en sommige vertegenwoordigers van een bepaalde organisatie maken jullie je borst maar nat. Mij en anderen maken jullie niet meer bang. Zover hebben jullie ons nu gedreven.

23 april, 2008 11:05  
Anonymous Anoniem schreef ...

Werkelijk ik begrijp van dit misdadige Delft NIETS meer. Lars aub doe er iets aan. Wij hebben als gehandicapten letterlijk geen leven meer. Zoals u zegt Lars klokkenluiders, die worden afgestraft en of het woord klokken luiders in deze goed is doet niet ter zaken. In Delft moet men de burgers eens gaan respecteren. De lokale politiek staat haaks op de landelijke politiek.Dan denk ik aan de PvdA, CDA, Groen Links en D66..doe wat aub.

23 april, 2008 11:50  
Anonymous Anoniem schreef ...

Hoe gaan we dat aanpakken. Ik kan het niet alleen. Samen staan we sterk en ze moeten het idee en de wetenschap krijgen dat genoeg, genoeg is.
Ik krijg genoeg van al die "goed" bedoelende vertegenwoordigers, die namens mij schijnen te spreken terwijl ik uitgesloten wordt van alles. Misschien omdat ik ook nog eens rood haar heb???? Discriminatie???? Terwijl mijn vrienden een grote bek krijgen als ze niet in de pas lopen. En weet je waarom? Gewoon omdat die vertegenwoordigers onder de plak zitten, meegedaan hebben aan onzuivere praktijken, er zelf beter van zijn geworden. Er staan genoeg voorbeelden op verschillende sites. Ik rijd in de koude. Ik krijg geen voetenzak. En zij?????? Juist hebben zelfs subsidie gekregen om winterdichte pakken aan te schaffen. Omkopen?
Zij schijnen een overeenkomst te hebben getekend dat ze geen negatieve dingen over de gemeente zullen zeggen. In dank daarvoor heeft die vereniging weer subsidie en ondersteuning gekregen. Maar ondersteuning van wie? Van cr........ Van een "jurist"van de TU????????? Een pot nat.
Naar de politiek gaan heeft geen zin meer. Die zijn duidelijk zelf diep verweven met B&W en sommige partijen doen driftig mee met deze praktijken. Kijk maar de opmerkingen van Saartje op die andere site.
Het klopt, zij werkte op de OGD.Toen zaten ze nog bij die woningbouw op de Oostblok. We hebben toen met heel veel gehandicapten op haar partij gestemd. Ze zou zorgen een beter leven voor ons te creeren. Gevolg? Ze stond hoog op de verkiezingslijst, er waren heel veel mensen die hun voorkeur voor haar hadden uitgesproken. Maar het bestuur en de toenmalige fractie hebben net zolang zitten rommelen (lijkt wel zoiets als in Zimbabwe, Congo, Italie, en andere landen) en zij viel naar plaats vijftien (dacht ik me te herinneren). Net niet in het college. En wat werd er voor ons gedaan? Juist, weinig. Ze was plots voor de vrouwen in de bijstand en verdween bij de OGD.Ook een gehandicapte bestuurslid verdween van de tonelen. Een paar maanden later werden twee mensen van die OGD zwart gemaakt en een kopje kleiner gemaakt. Daarna verondschuldigde Saar zich tegenover velen. Ze kon toen niet anders, anders zou ze de partij hebben moeten verlaten. Maar voor wie zat ze daar ook al weer? Juist door ons en voor ons.
Maar goed, dat zijn koeien.
Wat gaan we met zijn allen doen? Ik ga richting het landelijke en ga hen wijzen op hetgeen ik weet en gehoord heb. Dan moeten er maar koppen rollen. Maar zo gaat het niet langer in deze kennisstad.Nog even en dan zal ik moeten gaan verhuizen omdat ik mijn brood nodige voorzieningen niet krijg omdat ik te veel weet en niet meer wil zwijgen.
Kom met ideeen.

23 april, 2008 13:17  
Anonymous Anoniem schreef ...

Lars ik zou graag willen weten hoe we je kunen helpen? De Saar waar je het over heb denk ik wel te kennen, hypocriet eerste klas. Zo zijn er wel meer wat verraders in deze stad. Wat ik ook hoorde is dat het VDF gaat verdwijnen, weet je daar iets over. Het VDF krijgen we niet te pakken, waar is men? Zijn ze uitgestreden, vind ik niets voor hen, maar wel begrijpelijk! Stel wat voor Lars. Wij jong gehandicapten zijn nog meer de dupe dan normaal, dit is hier echt geen leven. Ook de aanbesteding BTR zal wel weer een vriendjestroep van Saar worden. We horen van je.

23 april, 2008 14:45  
Anonymous Anoniem schreef ...

Zou die Saar eens kunnen reageren, weet wel niet precies wie men bedoeld maar het zou nu hebben. Weten we weer wat. Maar wat ik wel heb begrepen dat Saar de gehandicapten laat vallen als het zo uit komt. Dat heb je met de politiek, vies en dubbel vies. Wie gaat nu zijn eigen vrienden verraden? Was het wel waard Saar? Wat heb je nog? Niet veel denken wij.LDWO zoekt een lesbische voorzitter, iets voor je? Leuk een rose truitje, weinig geld is de beloning. Daarna nog meer verrassingen.

24 april, 2008 12:58  
Anonymous Anoniem schreef ...

Er is en was een gemiste kans!

24 april, 2008 23:28  
Anonymous Anoniem schreef ...

Ik ken dhr.K. als een integere man. Als hij zich ergens voorinzet doet hij voormeer dan 100%. Hij zoekt dingen eerst gedegen uit aleer hij een oordeel heeft en er mee aan de slag gaat. Dus als hij zegt dat de gemeente Delft geld van de WVG overhoud en dat op een niet duidelijke wijze heeft weggewerkt,dan mag je ervan uitgaan dat het zo is. Als hij zagt dat de gemeente geld,voor de gehandicapten bedoeld, aan verkeerde dingen uitgeeft, dan kan je ervan uitgaan dat het zo is.
Ik en vele met mij begrijpen heus wel waarom hij is gearresteerd. De wethouder en sommige politici hebben hem uitgedaagd in de hoop dat hij zijn mond zou openen en toen hebben ze de politie,die reeds al van te voren was ingeseind en in de zaalal aanwezig was, toestemming gegeven om hem in te rekenen. Vals, geen eerlijk spel.Zeker niet om zo op je geweten te krijgen dat deze man voor zijn leven is getekend en nooit meer ergens als een ambtenaar of zo aan de bak kan komen. Is dat de dank van deze maatschappij voor mensen die zich belangeloos voor de mensen in achterstandssituaties inzetten?
Schamen moeten ze zich in Delft.Ze noemen zich dat een sociale en kennisstad. Aan me h.....

26 april, 2008 14:07  
Anonymous Anoniem schreef ...

Dank dank, namens heer K, de goede man weet zijdelings en zeer sumier wat er over hem word geschreven. Teveel meegemaakt en daarom kwetsbaar maar toch sterk. De heer K word beschermt door een aantal geode mensen, de heer K wil, kan alle reacties nog niet lezen. Wil rustig leven! Maar wel een vieze luizenstreek om een VDF en de heer K zo erin te luizen. Een ander iets is dat een paar vrienden willen reageren, kunnen niet vanwege een drama Hacklet Packert computer! Daarom doe ik een reactei plaatsen. Een goed idee om een computer bij de sociale dienst aan te vragen. Hoe sociaal is lokaal Delft! Kan ene Lars iets voor ons beteken?

27 april, 2008 15:10  
Anonymous Anoniem schreef ...

oe moet zijn eo! beetje last van den ogen!

27 april, 2008 15:11  
Anonymous Anoniem schreef ...

ei ie! een bril halen werkplein..plien..plein

27 april, 2008 15:13  
Anonymous Anoniem schreef ...

We wachten en wachten op een panelvergadering. Een WMO in het leven gekomen maar geen panelvergaderingen. Vreemde gang van zaken. Vreemd stadsbestuur.

29 april, 2008 08:20  
Anonymous Anoniem schreef ...

Zou het nu eindelijk tijd zijn dat er een aantal mensen een lintje hebben gekregen die dat verdienen? Kort en bondig denk ik aan alle inzet van een echtpaar voor ons gehandicapten. Ook de heer K heeft wel wat verdient. Het is toch onze Koninginnedag, daarom hoop ik tegen beter weten in dat de goed mensen nu eens wat krijgen, een lintje!

30 april, 2008 12:51  
Anonymous Anoniem schreef ...

Ik ben het met jullie eens. Veel mensen zijn ervan overtuigd dat er vier mensen in Delft zo'n lintje meer dan 100% verdienen. D&J en G&J. De mensen die zich meer dan 100% voor de gehandicapten hebben ingezet en inzetten. Maar het probleem is dat B&W van Delft het ermee eens moeten zijn. Tja en dat ligt een beetje moeilijk.
Maar G&J van mij krijgen jullie een denkbeeldig lintje. Voor jullie trouwe inzet. Voor jullie harde werken. Het steeds weer het voortouw nemen, de OGD op sleeptouw nemen en dan verguis worden. Maar D&J niet vergeten. Zij hebben zich geheel weggecijferd en voor meer dan 100% ingezet voor de mensen in de achterstand. En bijna de kop afgehakt door een stelletje jaloerse en bange mensen.
D&J ook jullie zend ik een denkbeeldig lintje.

30 april, 2008 14:33  
Anonymous Anoniem schreef ...

Maar we zijn er nog niet met aan deze 4 mensen een lintje te geven. Wie zijn wij vergeten te noemen? De heer Fritz Sch..., ook die geven wij een lintje. De heer F.S.. heeft zijn sporen binnen Delft ook achtergelaten. Proficiat. Jammer dat ook hij weg is uit Delft, net als D&J verdwijnen de goede mensen.

01 mei, 2008 07:57  
Anonymous Anoniem schreef ...

beste webmaster. Bent U ook van mening dat je van de site af moet als er iets gezegd wordt wat andere niet aanstaat? Zo ja, laat het dan weten. Dan verdwijn ik ook van deze site.
Op die andere site heb ik geschreven, naar volledige waarheid, dat de voorzitster van een bepaalde organisatie in Delft, na de arrestatie van dhr. K. heeft geroepen dat hij zijn verdiende loon kreeg want hij lag in het panel ook steeds dwars en deed lelijk tegen de gemeente. Maar die mensen van die site pikken dat niet dat ik dat zeg.
Kijk ze doen net hetzelfde als de gemeente. De waarheid mag niet hardop gezegd worden. Doe je dat wel dan wordt je verwijdert, het zwijgen opgelegd. De gemeente zet je dan onder druk en je krijgt je voorziening niet. Maar op die site mag je geen lelijke dingen van de gemeente of die organisatie zeggen. Eng hoor, griezelig zelfs. Zelfs niet als het de waarheid is. Dan wordt je zwart gemaakt, voor leugenaar gezet en gediscrimineerd. hetzelfde gedrag als de gemeente dus.
Er zijn eigenlijk geen woorden voor.
En dan die voorzitter die iedereen voor leugenaar zet en het zelf blijkt te zijn. Laf hoor. Ze weet donders goed dat ze het gezegd heeft.Misschien dat ze zich nu realiseerd dat het niet handig was. Zeg dat dan, maar maak niet van een medemens een leugenaar tegen beter weten in.
Ik wens haar heel veel kracht en wijsheid toe.

03 mei, 2008 11:02  
Anonymous Anoniem schreef ...

Nee, Pieter, iedereen is hier welkom. Iedereen mag kritisch zijn. Tenminste als het maar fatsoenlijk blijft. Ik heb een tijdje een stop ingebouwd, maar dat was omdat sommige mensen er lol in hadden om 20x of meer keren hetzelfde op deze site te zetten. Of stukken te kopieren. Dus de site te verpe.... Daar houd ik niet van.
Nogmaals, als je fatsoenlijk blijft en de waarheid spreekt mag iedereen hierop blijven. Dus geen discriminatie.

03 mei, 2008 15:43  
Anonymous Anoniem schreef ...

VDF en de heer K zullen het niet leuk vinden dat dit gezegt is over een lid VDF door een voorzitter ...! Of ze het weten betwijfel ik. Denkelijk lezen ze ook de sites.

04 mei, 2008 23:02  
Anonymous Anoniem schreef ...

Weet men wat eigen schuld is. Zwijgen, geen hulmiddelen versterkt krijgen! Hypocriet zijn. Zo kan ik wel even door gaan.

05 mei, 2008 08:12  
Anonymous Anoniem schreef ...

Beste Sjaan. Ik ben waarschijnlijk niet duidelijk geweest. Het was de OGD-voorzitster die dit heeft gezegd.Dus niemand van het VDF. Het VDF weet dit, dat het gezegd is. Maar het is zo hypocriet van de OGD om nu net te doen alsof ze allemaal achter dhr. K. hebben gestaan en staan. Het bestuur in die tijd, duidelijk niet. Misschien wil de OGD nu voordoen of ze samen met het VDF willen werken en al doen. Maar hemeltje bewaar me. Het VDF is recht door zee en dat kan je niet van de andere zeggen.
Dus Sjaan begrijp mijn woorden niet verkeerd.
En wat Ger probeert te zeggen is een raadsel. Slaat dat op hemzelf? Of........

05 mei, 2008 10:06  
Anonymous Anoniem schreef ...

Natuurlijk slaat het op mijzelf en anderen! Zo is het ook mijn eigen schuld, ik zwijg nl. teveel.

05 mei, 2008 12:25  
Anonymous Anoniem schreef ...

Pieter, dit zegt toch genoeg of ook weer niet? Burgevader en Wethouder in Delft tot de orde geroepen
Gefeliciteerd Heer K. namens mij bedankt en laten velen hier een voorbeeld aan nemen, hier past alleen maar gepaste trots dat wij ook zulke inwoners in Delft hebben!

Dat de gehandicapten kunnen profiteren van deze overwinning is mooi meegenomen, wat zal Verkerk en Wethouder Rensen op hun neus gekeken hebben, dat was iets wat zij nooit verwacht hadden natuurlijk, de arrogantie van de macht zal ik maar zeggen.

Niet mogen zeggen wat je wil tijdens een raadsvergadering als toeschouwer en dan met onnodig geweld de (gehandicapte) betrokkene heer K. laten verwijderen dat is laf en schijterig.

Bang dat de waarheid het daglicht niet kan verdragen heren, heeft u nooit nagedacht wat u handelen voor impact heeft gehad op een gezin nog afgezien van de zaak zelf maar dat had u langs democratische weg kunnen proberen uit te leggen hoewel dat verdomd moeilijk is zo niet onmogelijk maar een protest tegen u handelen had nooit mogen leiden tot een misbruik maken van een dergelijke sanctie!

Als hoofd van politie, want dat is een burgemeester, past hier maar één sanctie dunkt mij, ontslag want je kan het toch niet maken wat er onder jou verantwoording is gebeurd, spelen met twee mensenlevens, niets meer en niets minder, een vrouw onbekommerd thuis laten liggen, geen dringend gewenste medische zorg verstrekken aan een verdachte en dat vele uren lang dat kan toch niet als Burgervader, zo iets doe je toch niet?

En was dit niet de aanleiding om bijna permanente politie bewaking te gaan eisen, je weet wel de politie jeep laten patrouilleren met grote regelmaat in bepaalde Delftse wijken.
Waar is dat van betaald, soms van het geld wat over was van het gehandicaptenbeleid, natuurlijk heeft dat veel geld gekost wordt dat nu verhaald op de personen die deze bewaking ten onrechte hebben genoten?

Vele vragen waar nog antwoorden en uitleg op moet volgen, ook over de zaak waar het over gaat. In het algemeen dagblad van zaterdag in de bijlage Delft, staat de zaak prima verwoord evenals dat de sociaal bewogen raadsman Spong geheel belangeloos deze zaak op zich heeft genomen ook leefbaar Delft heeft steun verleend, ook zij vonden dat er op grover schaal misbruik is gemaakt van macht door de regenten!

Ik wens de heer K. veel steun op zijn verdere stappen een mocht deze hulp nodig hebben van Robin-Hood dan zal deze hem deze zeker verlenen als dit in zijn macht liggen.

05 mei, 2008 16:42  
Anonymous Anoniem schreef ...

Politiek Delft e.a. deden inderdaad niets. Lees de bezorgde burger.Wat deed U, ook niets?

06 mei, 2008 12:46  
Anonymous Anoniem schreef ...

Steun, wat is dat? Hebben wij het VDF echt niet gekregen in de genoemde tijd! Het was eigen schuld dikke bult...

07 mei, 2008 08:49  
Anonymous Anoniem schreef ...

Die laatste opmerking snap ik echt niet.
Hoezo eigen schuld? Wat hebben de leden van de OGD verkeerd gedaan dat men kan spreken over "eigen schuld"????Wat een onzin,zeg.
Bovendien,is de VDF niet opgericht nadat de oprichters mee hadden gedaan aan het zwart maken van de OGD?????Die meneer v.V. zat in het FNV(heeft zich uitgegeven als gemeentelijke ambtenaar en heeft mee gedaan aan dat vreemde, niet kloppend,onderzoek naar de OGD)en werd direct bedstuurslid van het eerste bestuur VDF.Vreemd he?Ik zie het als volgt.Het VDF is over de rug van de OGD opgericht.Een aantal mensen zagen hun kans.Je kan nu misschien ook begrijpen waarom ik zo verbaasd en een beetje boos ben als er nu gezegd wordt eigen schuld dikker bult.Ook is het zeer vreemd dat een ander bestuurslid van het VDF een bewoner uit die straat was.En wat voor een bewoner.Eentje die veel voor zichzelf opeiste tenkosten van andere straatbewoners.Nu,na jaren ben ik reuze blij met het VDF.Er is tenminste 1 organisatie die iets probeert te doen aan onze situatie.De OGD lijkt inmiddels geheel terziele.Maar zeg niet van die onzinnige dingen.Dan voel ik me weer verplicht om oude koeien op te rakelen.Ik ben ook een gehandicapte en was een goede vriendin van 1 van de bewoners en heb veel van dichtbij meegemaakt. En het is jammer dat D en J nit direkt de pers hebben opgezocht en openlijk verteld wat er gaande was.Maar aan de andere kant waardeer ik dat ook zeer.Daardoor zijn een aantal mensen gespaard gebleven.Maar drijf me nu,na al die jaren, niet te ver.Die vriendschap heb ik al vaarwel gezegd omdat het niet eerlijk was wat die bewoners deden.Ze dachten er beter van te worden.Is ze niet gelukt.Maar ik waarschuw iedereen. Ik dreig niet,ik waarschuw alleen.

07 mei, 2008 11:16  
Anonymous Anoniem schreef ...

Met geen steun bedoel ik niet u bezorgde burger. U betekend in deze velen organisaties! Vanuit verweg ken ik de VDF, helaas in de tijd dat de heer K werd gearresteerd waren er niet veel mensen die steun gaven! Daarom denkt men ook eigen schuld. Dat bedoel ik te zeggen.

07 mei, 2008 13:23  
Anonymous Anoniem schreef ...

Wat ik me afvraag is het volgende.
Wat weet dhr.K. van al die valse beschuldigingen van D&J? Immers zij zijn, net als hij, ook slachtoffers van de Delftse PvdA en CDA en Stadsbelangen.
Een hele tijd las je dat ze gepakt gaan worden. Dat er zware bewijslasten tegen ze is. Maar nu is het stil. Zitten ze net als Dhr.K. achter de tralies? Wat is er met hen gebeurd? En wat gaat er nu met dhr.K. gebeuren?
Ik heb gehoord dat dhr. K. toen der tijd ook actief was in die straat M. Klopt dat? Werkte hij toen mee met de gemeente? Uiteindelijk springt hij overal in waar onrecht gbeurd.
Ja, ik vroeg me dit zo af.

08 mei, 2008 12:56  
Anonymous Anoniem schreef ...

Yvonne, wat een reactie van je! Super gaaf of tewel Bullshit.

12 mei, 2008 16:42  
Anonymous Anoniem schreef ...

G en J zijn verdwenen, zal zeker voor velen op een opluchting zijn!

18 mei, 2008 01:40  
Anonymous Anoniem schreef ...

Dat is het zeker Dimitri

18 mei, 2008 13:52  
Anonymous Anoniem schreef ...

Wat ontzettend flauw. Mensen die zich voor meer dan 100% hebben ingezet. Mensen die dingen mee hebben gemaakt die je je ergste vijand nog niet zou toewensen. (en waarom??? Omdat ze opkomen voor de zwakkere)Nu op deze manier een trap geven. Wie willen jullie nog meer weg hebben? Zeg het maar D&J zijn weer terug. G&J zijn weg. De volgende is dat Thea? Of Joop?
Is dit het enige waar jullie nog voor leven? Zielig hoor.
Maar hoe is het met de Hoge Raad? Het is Mei. Al iets gehoord???
Ik ben benieuwd.

19 mei, 2008 12:10  
Anonymous Anoniem schreef ...

De lucht klaart lekker op in Delft nu er weer wat mensen zijn afgevallen! Alle slechte mensen verdwijnen, wat een feest. Althans men denkt dat het een feest is.

19 mei, 2008 12:11  
Anonymous Anoniem schreef ...

De Hoge Raad is nog niet aan de orde. Stond in de krant dat het ergens eind mei of begin juni zou plaats vinden. Klaas man je heb gelijk, in Delft trapt men graag en dan ook het liefst flink hard! Eigenlijk feliciteer ik D&J, G&J dat men verweg uit dit verrotte klimaat zijn. De rotte appels blijven wel over.

19 mei, 2008 12:17  
Anonymous Anoniem schreef ...

Iets begrijp ik niet.Men zegt dat D&J vertrokken zijn,maar hoe kan ik J dan gisteren bij de Bijstand naar binnen hebben zien gaan. En vorige week heb ik toch echt D op een scootmobiel zien rijden.
Ik had liever gezien dat die huic........ waren vertrokken. Zij hebben zeer lelijke dingen over D&J, G&J gezegd. Zonder enige reden en nu blijkt het nog onwaar ook te zijn. Opsluiten moesten ze die T en G en C en C en ...... Dat meen ik echt. Leugenaars van de eerste orde, die nu bij de OGD werken. Waren zij maar vertrokken, dan konden we echt feest vieren.

19 mei, 2008 13:36  
Anonymous Anoniem schreef ...

Persoonlijk ken ik heel veel clubs in Delft die nog niet van de eerste leugen zijn gebarsten. Twee organisaties ken ik die werkelijk van de eerste leugen nog niet zijn gebarsten. Namen noem ik maar niet. Een heeft een C in de naam de ander een O, meer zeg ik niet. Zeker is dat de C tracht de loopjongen voor een politieke organisatie P te zijn. Kan men burgers slopen zal men het niet laten, onzin en leugens worden dan rond gebazuind. Het bizarre is dan dat de slachtoffers een advocaat moeten nemen om nog wat ongehavend uit de strijd te komen. Trots zijn de verraders op zichzelf. In oorlogstijd weet je wel wat men aan ze heeft, dat is een voordeel. Wat is er met rapporten gebeurt? Zijn ze er wel? Wat heeft men met de roddels over mishandeling gedaan? Gehandicapten zouden mensen in de privesfeer mishandelen. Wat is daar mee gebeurt? Is dit ook wel gebeurt? Op alles weet ik bijna het antwoord, nee en nog eens nee. Welkom D&J, G&J, Fritzen en alle wegepesten mensen. Diep respect heb ik voor jullie. Het gaat jullie goed.

19 mei, 2008 14:45  
Anonymous Anoniem schreef ...

G&J, Fritzen wie zijn dat ?????

19 mei, 2008 19:21  
Anonymous Anoniem schreef ...

Dmitri zei...
G en J zijn verdwenen, zal zeker voor velen op een opluchting zijn!

18 mei, 2008 01:40


Anoniem zei...
Dat is het zeker Dimitri

18 mei, 2008 13:52

Anoniem zei...
G&J, Fritzen wie zijn dat ?????


En dan vraagt u anoniem wie G&J zijn? U zegt dat is het zeker Dimitri! Dan mag ik aanemen dat u weet wie G&J zijn!

19 mei, 2008 20:07  
Anonymous Anoniem schreef ...

G&J, Fritzen wie zijn dat ?????
Ik weet niet waarom er zo gereageerd word, ik weet het echt niet!!!!!

19 mei, 2008 20:19  
Anonymous Anoniem schreef ...

Maaike je moet niet zomaar wat aan nemen, jij weet niet wie dat vraagt. Oke in dit geval ben ik dat.

19 mei, 2008 20:21  
Anonymous Anoniem schreef ...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

20 mei, 2008 00:02  
Anonymous Anoniem schreef ...

Hadden we het hier niet over de heer K? De reactie van een Corrie kan echt niet. Over de Fritzen. Zou het ook kunnen zijn dat er met Fritz een persoon met zijn aanhang bedoeld zou kunnen worden. Net als een afkorting D&J en G&J, is het misschien bij Fritzen een meervoud. Nooit te snel oordelen!

20 mei, 2008 11:28  
Anonymous Anoniem schreef ...

Ja, die Corrie laat precies haar ware gezicht zien. Vol viezigheid en gemeenheid. Ongelooflijk dat mensen dit over anderen zeggen. Die Frits heeft niet eens een dochter.
Webmaster waarom wordt die smerige gemene tekst niet gewoon verwijderd? Dit is verre van fatsoenlijk. Dit is meer taal voor die andere site.
Kijk zo gemeen zijn ze daar bij die organisatie. Mensen opzettelijk kwetsen en zwart maken.
En wat heeft dat allemaalmet dhr.K. te maken?????

21 mei, 2008 10:12  
Blogger Kritsch Panel Delft schreef ...

De webmaster heeft de reactie van Corrie verwijderd. Dit ivm de schunnige taal en de bewering die niet hard gemaakt kan worden.

21 mei, 2008 12:10  
Anonymous Anoniem schreef ...

Waarom wordt er zo beledigt door een aantal mensen. Er waren goed mensen helaas verdwenen. Delft heeft de naam een Crimestad te zijn, en een lasterpraat stad. Dat blijkt nu weer hoe er over een heer Fritz gesproken wordt, kan echt niet. En maar beschuldigen dat is werkelijk van de zotte. Heel goed van de webmaster die beledigende opmerking weg te halen. De heren J en J zijn ook weer flink aan het stoken, heb je als je bij de verraders bende behoord. Zoals men in het debat ook gisteren op TV liet zien, CDA is een grote Bende. Dank ook voor de Wajong wat die idiooten weer in hun hoofd hebben gehaald. Sociale stelsel maak je heerlijk kapot, trots kan men op de B en C bende zijn! Wat is de definitie van een C te zijn, niet best.....vul zelf maar in. Moordstad op in te wonen! Ook de O.. mensen moet je flink schuwen, zijn gevaarlijk, dealen met velen wat hen uitkomt. En wat een bluf, aangifte rapporten, dievenbendens en zo gaan we even door.

21 mei, 2008 18:48  
Anonymous Anoniem schreef ...

Hallo zeg !!! Mag dat wat Jan v. Marel schrijft wel??? Is dat geen laster??? Volgens mij gaat hij ook te ver.

21 mei, 2008 20:06  
Anonymous Anoniem schreef ...

Anoniem, née dit is geen laster, waarheid daar dit in kranten, sites staat of heeft gestaan. Soms doet de echt waarheid wat pijn.

22 mei, 2008 15:41  
Anonymous Anoniem schreef ...

Ik ben een voorstander om de waarheid te horen. Doet soms wel eens zeer,maar het is in ieder geval dan de waarheid. Hoewel soms zouden mensen het beter op een andere wijze moeten kunnen brengen.
Ja,die J en J dat zijn inderdaad figuren die regelmatig de boel opruinen om op die manier bij de politiek in een goed blaadje te komen. Ik begrijp niet dat het CDA dat nog steeds niet door heeft.
Maar zo begrijp ik ook niet dat de PvdA de personen T en C en G nog steeds niet door hebben. Vreemde manier van beleid maken houden ze er in Delft op na.
Verder vind ik het belachelijk wat er met de Wajong gebeurd. Wat gaan de organisaties hier aan doen?
Ik heb gisteren D gesproken op de plek waar ze altijd koffie dronk met veel anderen. Heerlijk was dat.

23 mei, 2008 06:59  
Anonymous Anoniem schreef ...

Het was fijn om D gesproken te hebben. Wel is een andere lokatie een noodzaak vind ik, het gegluur was van de zotte. Maar de boel willen we veranderen. Zal een klus zijn want D heeft ook niet zo een leuke naam gekregen. Maar we gaan ons best samen met D doen. De waarheid moet er maar eens uit. Vergeet niet dat de P het voor het zeggen heeft, dat wilde ik wel even kwijt. En landelijk is het in de bol van de C geschoten. Waar de C voor staat doet men niet.

23 mei, 2008 11:28  
Anonymous Anoniem schreef ...

Is dit afrikaans Sjaan?????

24 mei, 2008 16:23  
Anonymous Anoniem schreef ...

Spaans...Wanneer is de uitspraak van de heer K? De overwinning is eigenlijk al in de uitspraak Nationale Ombudsman geweest. Rechterlijke macht is krom, meer dan krom.

25 mei, 2008 17:49  
Anonymous Anoniem schreef ...

`Tjonge jonge wat een wijsheid Sjaan.......

25 mei, 2008 22:00  
Anonymous Anoniem schreef ...

mr. Spong is bezig met een cassatie, moet Delft trots op wezen. Cassatie is een lange procedure die veel maanden zo niet jaren in beslag neemt! Schikken zou wat netter van de gemeente geweest (B&W). Wanneer gaat trouwens het OM eens beginnen met de geruchten die in Delft rondcirkelen. Het gerucht gaat over een vermeende fraude, of is het weer een broodje aap verhaal?

27 mei, 2008 13:59  
Anonymous Anoniem schreef ...

Nederland is een funkingland geworden. Even een rekensom van deze week. Eigen bijdrage 25 euro, eigen bijdrage 50 zorgverzekering, eigen bijdrage 86 euro voor mchtiging vervoer zorgverzekering, eigen bijdrage voor noodzakelijke medicatie, 11.50 euro, awbz eigen bijdrage 25 euro...medische noodzaak borstonderzoek, nee kan niet want de rolstoelers kunnen niet in de bus, gelet op de lange rit in een ziekenhuis wat die Bende van B heeft uitgekozen kunnen we niet. WMO gemeente moet dit regelen, gaat lang duren dus moeten we maar??? Zo moet ik nog even door gaan. waar zijn de belangorganisaties??? Fuck regering, land!

27 mei, 2008 15:31  
Anonymous Anoniem schreef ...

Het gaat nu toch wel tijd worden dat de heerK gaat bijspringen! Wat doen de CG/VCP e.a.? Wat doet men lokaal? We zullen maar eens naar de 2de kamer gaan, SP, Wilders, Rita....VVD is pro PGB, leve mw Terpstra, de VVD is een leuk initiatief begonnen over het PGB! Kan de B Bende wat van leren. Even voor de goede orde, mw halsema groen-Links is met deze kreet begonnen. B Bende! Klopt nog ook. Hoe pest je de kwetsbaren in de maatschappij, moet je op het CDA stemmen. Zelfkastijding.

27 mei, 2008 16:40  
Anonymous Anoniem schreef ...

Ja, die eigenbijdragen lopen uit de hand. Ooit hebben we eens een regeling gehad dat het opgeteld niet meer dan een drempelbedrag mocht zijn. Was dat wel zo dan moest de gemeente je daarbij helpen. Maar met een gemeente als Delft,kan je daar lang op wachten.
Waar blijft de CG-raad? Waar blijft de ANGO? Waar blijft de OGD. Die hebben toch altijd hun mond vol met we pikken dit en dat niet? Zitten toch op de schoot bij de wethouder? Kunnen ze niet direct eens wat in zijn oor fluisteren?

28 mei, 2008 10:39  
Anonymous Anoniem schreef ...

Laat dhr.K. voorzichtig zijn. Zeker met zulke christelijke lui in Delft. Zo heilig als de Paus, maar in het donker......... Maar laat hij ook uitermate voorzichtig zijn met de sociale mensen in Delft. Zij stalken nog net niet, maar hebben wel overal verklikkers.
Is er nu niemand te vinden die het kan stoppen? Ook dat broodje aap over die vermeende fraude. Laat men dat sprookje nu eens ontzenuwen en uit de wereld helpen.Hoe meer ik er over denk en met mensen spreek des te meer raak ik ervan overtuigd dat er mensen in Delft leven die het als een sport zien om anderen het leven zuur te maken. Zo sprak ik eens ene JvV en later J.S. eens. Ik zal niet herhalen wat ze precies zeiden over de twee beroemdste mensen van Delft. Daar was niets christelijks bij.
Maar ik ben wel de dupe ervan. Dat heb ik ze gezegd. Maar zei zien dat anders.Zij zijn heilig en die andere twee hebben het voor ons verpest.
Niet IK heer maar ZIJ. Zonder de balk in je eigen ogen te zien.

28 mei, 2008 10:47  
Anonymous Anoniem schreef ...

Ach ach wat een geklaag weer. Gehandicapten hebben ook altijd wat. Een beetje minder van alles mag wel eens. De economiet gaat als een trein, het is niet nodig dat de mensen van de WMO daar iets van zullen moeten merken. Betaal gewoon een eigen bijdrage, logisch toch. Als je iets nodig heb dan moet je er wel iets voor betalen. In Delft is deze probleematiek niet te bespreken. Terecht want de OGD o.a. heeft toch ook gezwegen, waren zo blij met de eigen bijdragen regeling. Daarom niet het zoet maar het zuur. Zuur is volgens wat belangenorganisaties best lekker!

29 mei, 2008 08:00  
Anonymous Anoniem schreef ...

Het broodje aap moet de wereld dan maar eens uit. Waar het over gaat weet ik niet. Een echtpaar zou vermeende fraude gepreegt hebben. Zou het zo zijn is het simpel, men gaat naar de mensen toe en ondervraagt ze. Tenslotte zijn deze mensen terug in Delft. Wie wat weet schrijf, laat het ons weten.

29 mei, 2008 11:03  
Anonymous Anoniem schreef ...

Lees de gescheidenis van de OGD op deze site, dan heb je al een groot gedeelte van de waarheid. Verder zijn deze mensen op de andere site beklad over het feit dat ze dingen, zoals treintjes, hebben gekocht op kosten van de OGD.Er zou een rapport zijn waauit zou blijken dat de gemeente heeft vastgesteld dat ze inderdaad schuldig zijn. Maar ze zijn nooit gehoord, er is nooit aan hen zelf gevraagd of het waar is, en wie heeft dat rapport gezien?
Nee, ik ben er steeds meer en meer van overtuigd dat we door het bestuurd van die vereniging jaren zand in de ogen gestrooid zijn, een loer gedraaid zijn. Waarom? Om de aandacht vanzichzelf af te leiden. Logisch toch? Zij hadden dingen gedaan en waren dingen aan het doen die niet deugden. Wat kan je dan het beste doen? Juist heel hard schreeuwen;"Houdt de dief." Dan gaat iedereen naar de dief zoeken. Zo eenvoudig is het leven.

29 mei, 2008 15:41  
Anonymous Anoniem schreef ...

Wat snak ik er naar om eens eindelijk de waarheid mogen vernemen. Destijds en nu nog zijn er vele slachtoffres. En die schreeuwen houden hun mond. Maar wie zwijgt stemt toe. Er waren toch 2 rapporten, en nu er weer 1 erbij? Vermeende fraude van ene persoon toch uit de politiek (hadden personen denkelijk gedaan, maar politiek is verantwoordelijk)? Zou hij of zij toegelaten hebben, hoorde ik van ene ambtenaar die hier niet meer in Delft werkt.Maar waarom dat geheimzinnige gedoe altijd? Laten de VDF en de heerK zich er absoluut niet mee bemoeien. Spreek die spreken moeten, wees eerlijk en vertel de waarheid. Iets voor JvV, of DR, J , C, T etc.....Politiek?!

29 mei, 2008 19:56  
Anonymous Anoniem schreef ...

VDF heeft geen bestaansrecht waarom zou men zich met iets bemoeien? Althans dat heb ik vernomen. Zou het waar zijn dan zijn er weer een stelletje radraaiers opgeruimd.

30 mei, 2008 20:10  
Anonymous Anoniem schreef ...

Wat een onzin. VDF is een vereniging, bij een notaris opgericht, met een grote achterban,leden en bestuur. Noem dat maar geen gestaansrecht hebben. Waarom zouden ze geen bestaansrecht hebben?
Gaan we nu op het VDF fitten? Ongelooflijk wat een stad.
Als je zo spreekt dan heeft de OGD nog veel minder bestaansrecht. En laten we dan over de Reumavereniging dan ook maar zwijgen. De OGD doet NIETS meer voor haar achterban, dus heeft haar achterban verloren, voldoet dan niet meer volgens de statuten en zou dus opgeheven moeten worden. Immers wanneer behartigen zij de belangen nog? Hoe doen ze dat? Het VDF doet dat nog steeds wel.
Maar wat ik veel erger vind is het feit dat de stad weer gonst van een nieuw onderzoek naar fraude. Ik begin werkelijk ervan overtuigd te zijn dat de Delftse ambtenaren veel te weinig werk hebben. Of te wel dat er veel te veel van hen zijn. het enige wat ze op dit moment doen is onderzoek plegen naar dat echtpaar (die inmiddels al meer dan drie jaar weg zijn) en het de gehandicapten heel moeilijk maken.Of zijn ze werkelijk weer terug. Maar dan nog, is een onderzoek naar fraude dan nog wel noodzakelijk? De voorgaande twee onderzoeken zijn ook waardeloos gebleken, bewijsmateriaal dat ze onschuldig zijn was weggegooid. Zo kan ik ook iedereen zwart maken.
Iki ben benieuwd wat er nu weer op tafelkomt. Hebben ze nog meer treintjes gekocht?
Ga eerst eens met ze in gesprek. Ze zijn dichtbij en aanspreekbaar. Dat lijkt me veel zinniger.

31 mei, 2008 11:21  
Anonymous Anoniem schreef ...

Wees gewaarschuwd. Ik heb ze gezien. Zowel D als J. Elke keer gaan ze het eerste huis op de Pijpering binnen. Wat hebben ze daar te zoeken? Ook heb ik horen vertellen dat ze daar naar binnen gaan om een rapport te bestuderen. Vreemde zaken. Welk rapport en met wie spreken ze daar? Maar ze zijn echt in de stad.

01 juni, 2008 12:51  
Anonymous Anoniem schreef ...

Welkom op de Pijperring, wat zou er mis aan zijn daar te komen? Bevestigen dat onze Boegbeelden inderdaad er zijn wil ik bij deze doen. Waarom? Omdat men daar weer over zou kunnen miauwen! Zelf ben ik ook met hen het rapport (uitgelekt door politiek, is een mogelijkheid) aan het bestuderen. Wat een simpelheid. Zou er iemand schuldig zijn dan is juridisch het huidige OGD met wethouder de heer Renssen dit misschien wel, niet te vergeten het gehele bestuurdersvolk van Delft. Wat een simplistisch onderzoek, het zoveelste misrapport! Succes makers ervan. Wie een kuil maakt voor de ander kan zelf er zeer diep invallen. Zouden J en D bij de VDF zich kunnen aansluiten, hun vete opzij zetten? Dan zou het wel eens wat beter in Delft voor ons kunnen gaan.

01 juni, 2008 14:50  
Anonymous Anoniem schreef ...

Als er een rapport zou zijn wie heeft het gemaakt? CDA met PvdA? Leuk verdienen, externe bureaus! Eigenlijk heb in geen flauw idee, speel wat met mij gedachten. Of de lokale vakbonden? De ambtenarij, belangenorganisatie's! Alles is in mogelijk. Zou het zo zijn, waarom? Wat is het belang. Ik wacht op antwoordt.

02 juni, 2008 07:35  
Anonymous Anoniem schreef ...

De Pijpering, eerste huis, is wel erg populair. Ik zie die D&J in en uit lopen. Er schijnt dus groot overleg te zijn. Ik heb horen fluisteren dat er iets is met een onderzoeksrapport. Een onderzoek, ingesteld door ambtenaren, naar vermeende fraude van die 2 en vermoedelijk ook anderen. Ik hoorde ook iets, van een ambtenaar, dat de gemeente erachter is gekomen dat vermoedelijke het andere bestuur valsheid in geschriften heeft gedaan, dingen zomaar heeft rondgestrooid en bewijslast heeft kwijtgemaakt of zo. Wat een rotzooi,zeg.

04 juni, 2008 11:37  
Anonymous Anoniem schreef ...

Zijn jullie nu helemaal van de pot gepleurt, ik woon daar en heb niets maar dan ook niets nmet die D&J te maken. Ik eis een rectifivatie of haal dat laatste bericht van het Blog. Ga eerst eens na vragen voor dat jullie zo maar iets neer kalken en adressen noemen!!!!!!!!
Als dit niet gebeurd ga ik het verder uitzoeken. eze site moet gesloten worden.

04 juni, 2008 12:51  
Anonymous Anoniem schreef ...

Die is ook niet in de eerste leugen gestikt, zeg. Niets met D&J te maken????? Wie heeft ze beschuldigd? Wiens werk heeft ze overgenomen? En wie lopen daar steeds weer naar binnen? Ik ben toch niet blind? Zoek maar uit,wat je wilt. Maar je laat nu wel je ware gezicht zien.
Sterkte.

04 juni, 2008 15:26  
Anonymous Anoniem schreef ...

Jij bent inderdaad blind, er loopt bij mij niemand in en uit!!!!!!!!!!
Dus ga eerst eens na over wie je het heb.

04 juni, 2008 16:36  
Anonymous Anoniem schreef ...

Waar gaat het nu plots toch over? Kan Corrie of Astrid uitleg geven aan ons. D en J zijn wel in Delft! Ik blijf maar anoniem!

05 juni, 2008 08:40  
Anonymous Anoniem schreef ...

Astrid, als ik werkelijk blind zou zijn,zoals jij beweert, dan zag ik toch niemand? Maar ik zie steeds bepaalde mensen bij jou naar naar binnen gaan.Dus beste Astrid,blind ben ik niet. Er zijn ook al andere mensen die het hebben gezien. Vreemd hoor. Ze eerst bijna afmaken, ze zwart maken en danzenu ontvangen. Vreemd,hoor.
Maar ik vind het voor jou wel erg fijn dat ze bij je naar binnen gaan. Dan heb je geen last van eenzaamheid. Het zou toch heel eenzaam zijn als er geen kip naar binnen gaat? Het wordt echt eens tijd dat je wat eerlijker wordt. En we weten allemaal dat je naam niet Astrid is.

05 juni, 2008 09:18  
Anonymous Anoniem schreef ...

Maakt niets uit of iedereen weet of ik wel of niet Astrid heet. Natuurlijk komen er mensen bij mij! Ik heb een liefde vol gezin en familie, maar dat soort wat jij bedoelt komt bij mij niet eens aan de deur bel en dit is het laatste wat ik er over zeg. Jij Corry met je aan teigingen zou eerst maar eens de juiste gegevens uit zoeken. Anoniem het gaat niet over mij het zou over DHR K moeten gaan, maar ik wordt beschuldigt van iets wat niet waar is en daar bal ik van. Vandaar mijn reachtie.

05 juni, 2008 09:57  
Anonymous Anoniem schreef ...

Wat een achterlijk mens die Corry! Heeft ze niets anders te doen dan te loeren wie er in en uit gaat bij Astrid? Ik ben er van overtuigt dat Astrid geen behoefte heeft aan medelijden, zoals zij zelf al schreef heeft ze een gezin en familie. Misschien is Corry wel jaloers!!! Zou zij zelf een gezin en familie willen die bij haar langs komt.In ieder geval Corry houd je mond en als je het zo nodig vind iemand zwart te maken doe het dan met concrete feiten. En niet van horen zeggen.

05 juni, 2008 12:24  
Anonymous Anoniem schreef ...

Wat een achterlijk mens die Corrie, of is het corry.Ik snap het echt niet meer, of is het corrie en jullie spreken ook over Corry. Laat maar, hoe noemen jullie die meneer eigenlijk waar dit item over gaat. HEER K, DHR K, Dhr k, meneer K. Jullie kunnen nog niet eens schrijven, laat staan iemand beschrijven die bij een ander naar binnen gaat.

05 juni, 2008 19:56  
Anonymous Anoniem schreef ...

Wat maakt het uit of het Corry, Corrie, Cory, Corie of Henk is? Ook ik heb D&J (ik ken ze goed) in dat huis naar binnen zien gaan. Maar het probleem is dat die bewoonster van dat huis volgens mij steeds weer liegt. Oh,sorry, niet de waarheid spreekt. Gelogen over fraude,gelogen over werkzaamheden,gelogen over PGB,gelogen over ...... De vraag blijft steeds weer; Wat wordt daar besproken over dat rapport en waaromniet gewoon op het kantoor? Natuurlijk zal zehet ontkennen. Maar er zijn veel mensen die het zien. Wees nu een eerlijk,of weet je niet meer wat dat is?

06 juni, 2008 07:17  
Anonymous Anoniem schreef ...

Dit gaat toch over het kranten bericht van dhr. K.? Toch niet over de Pijperring of zie ik het verkeerd?

06 juni, 2008 09:24  
Anonymous Anoniem schreef ...

Wat is dit nu toch allemaal op de site van Delft en gehandicapten? Weet je wat ik denk. Op dit moment lacht de heer wethouder Rensen met zijn juridische medewerkers, beleidsambtenaren zich inwendig te pletter. Goed zo die verdeeldheid met de gehandicapten. De rapporten zijn er wel maar de politiek. De heer Rensen vinden het zo wel goed, verdeel en heers, laat men (gehandicapten) rapporten, rapport met rust op deze manier. Als D en J er zijn zo wat, wat is er mis mee? De waarheid daar gaat het toch om. De heer K,k, KK, mister K, of wat is een naam doet er even niet toe. Politiek schuift altijd graag iets onder de tafel als daar een belang voor hen zelf aanzit! Zo ook voor sommige belangenorganisaties. Kom op wees een held en vertel die het weet de waarheid!

06 juni, 2008 12:18  
Anonymous Anoniem schreef ...

Is het een idee om een item Rapport te openen?

06 juni, 2008 12:57  
Anonymous Anoniem schreef ...

De heer K is werkelijk een van de grootste helden van Delft op dit moment geworden! In het gelijk gesteld worden door de Nationale Ombudsman. Vervolgens heb ik via via vernomen dat de heer K nu door Jusitie 2x is gestraft. De ENE partij doet een grondig onderzoek de anderen kromme jusitie van Hirchie doet REN natte vingerwerk onderzoek! Ligt echt aan de BalkenBende, Delftse Bende! Maar de heer K is onze held! Helaas niet voor commentaar bereikbaar. Vrouw van hem in ingestort naar men zegt opgenomen in een ziekenhuis! Sterkte beide al spreek ik de niet. Waar zijn al onze boegbeelden??? Weggggg??? Hoewel j&d er moeten zijn. Kom in actie gaarne!

11 juni, 2008 23:22  
Anonymous Anoniem schreef ...

Het is ongelooflijk. Hoge Raad zegt dus dat hij schuldig is?Zou kunnen.Ik denk dat heren rechters alleenheelrechtlijnig hebben gekeken en het niet aan hebben gedurfd om een gemeente aan te pakken.Dan hebben ze een presedent geschapen en komen er waarschijnlijk meer rechtzaken tegengemeentes.
De rechter heeft waarschijnlijk NIET gekeken naar wie het heeft uitgelokt enmet welke reden en opzet het incident heeft plaats gevonden.
Voor mij blijft hij inderdaad een HELD en voorbeeld.Hij durft voor de waarheid op te komen. Dat is beter dat wat de OGD nu doet.Maar heer K..... Jeane D'Arc is ook schuldig gevonden aan opruien en naderhand heeft men ingzien dat ze gelijk heeft.
Hoofd omhoog. Rug recht.U heeft voor een eerlijke zaak gestreden. Het zegt meer over dit college dan over U.

12 juni, 2008 07:49  
Anonymous Anoniem schreef ...

Wat hebben we horen fluisteren....pppssssttt luister, zo tussen de Super Voetbal Wedstrijd van Onze Super Jongens en de rust kwan het op de heer K. Deze man haar met zijn advocaat verder, hoe en wat is helaas ons onbekend......wat een held! Nog zoiets raars, was de avond van uiterste. We waren met D&J in de Hoven, gezelllig om in de stemming te komen voor ons Legioen, hoorde we buiten een hoop hoempa muziek, beetje dom maar wel aardig. Veel gewend dat we zijn keken we, al wat in de stemming door wat alcohol dachten we plots een delirium aanval met zijn allen te hebben! Kan niet zeiden we, we zagrn tot onze grote stomme verbazing de scootmobielers tussen de stoet rijden. Mag, maar voor leuke zaken tijd te hebben hebben meer dan opmerkelijk. Rottigheid moge de ander opknappen, nog durven klagen ook is een dan meer schande re noemen. Standaardklaagers en proviteurs genoemd! Een beter woord zou zijn de LPOD, Lafaarden Parasieten Organisatie Delft! Wat een stellertje hufters. Maar onze jongens en de held van Delft hebben gewonnen. Laten we ALS laatse ook niet vergeten te noemen, boegbeelden D&J. Ole ole we are the champions.Hip hop nederland staat op zijn kop! 3-0. En 4-1. Helden, onze helden wat we niet van een ieder kunnen zeggen!

14 juni, 2008 01:07  
Anonymous Anoniem schreef ...

Ja, ik hoorde zelfs dat D&J die meneer K adviseerden om het aan te vechten.Wat????? Dat heb ik niet begrepen. Maar het is een goede zaak.
Ik ben blij dat ze er zijn. Nu staat dhr.K.niet alleen. Het is een echt zooitje in Delft. Ik had een goede scootmobiel,maar de firma die hem moet onderhouden weet niet precies hoe. Dus als hij niet rijdt heb ik weken moeilijkheden. Waar is de OGD?????? Die altijd vocht voor mensen met dit soort problemen??????
Hopelijk dat D&J weerecht aan de slag gaan. De volgende keer zal ik het vragen.

14 juni, 2008 13:43  
Anonymous Anoniem schreef ...

Catriene het klopt denk ik wat je schrijft over de heerK. Net terug van de nieuwe Lidl bij de Mahlerstraat ipv C 1000 kwam ik J&D tegen. Wat ik begreep dat men hem, de hr. K adviseren met advocaten erbij. Verder in het belang van de zaak en privacyschending wilde uiteraard J&D niets zeggen. Kan men van een aantal lieden in Delft niet zeggen, weten het woord privacyschending niet! Geduld al zal het jaren moeten duren zal toch ooit eens beloond worden. Wel geef ik D&J gelijk dat men zich vooralsnog niet publiekelijk profileren. Heb wel wat goede tips gekregen waar ik wat mee kan! Zeg hoe zit het met de rapporten? Stilte voor de storm! Laf gedoe.

14 juni, 2008 16:40  
Anonymous Anoniem schreef ...

Te dom voor woorden Klaartje!!! Dhr K zal nooit maar dan ook nooit enige discussie met D&J aan gaan laat staan dat hij ook maar enig woord met ze zal wisselen.Dit alles stamt nog uit het verleden. D&J weten precies waar ik op doel. Verder uitleg is overbodig. Dus Klaartje klets geen onzin.

14 juni, 2008 21:48  
Anonymous Anoniem schreef ...

Hey Anoniem, wat knap dat je dat zomaar weet, beter gezegt denkt te weten wat de heerK wel of niet zou doen! Verleden? Niets verleden! Willen personen contact met elkaar is niet verboden. Daarom anoniem zit u we denkelijk goed naast!

15 juni, 2008 11:43  
Anonymous Anoniem schreef ...

Dacht het niet Klaartje, D&J weten echt wel waar ik het over heb.En in hun telefoonboekje staat beslist niet DHR.K.

15 juni, 2008 12:41  
Anonymous Anoniem schreef ...

Heel fijn anoniem dat u alles weet!

15 juni, 2008 13:27  
Anonymous Anoniem schreef ...

Dit blijft toch de leukste site van Delft! Een ieder doet net of men niet leest en reageert! Vervolgens staat de site vol met reacties, rarara hoe kan dit. Tip voor wat mensen lees het CDA Delft eens. Was ook zo'n zaak waar heerK en
De hr K, D&J voor hebben geknokt! meer zorg, hulp middelen verplaatsing etc. Er klopt werkelijk geen hout van wat er door het CDA Delft gevraagd word. Geld over WMO zorg, geen wonder als men minder ZORG geindiceert krijgt! Dan geef je ALS gemeente toch minder geld uit! Wist men. Landelijk staan de kranten er vol van. Landelijk is de VVD, SP bezig voor de verdere afbrokkeling die het CDA en PvdA aan het doen zijn! Durft het CDA Delft nog te vragen om reactie's! Weet men niet dat we als doelgroep AWBZ weer volgend jaar de klos zijn? Dit BBende kabinet gaat weer 800 AWBZ miljoen besparen op zorg! Leuk de C .C en P regering. Plat gezegt een kutstelletje! HeerK, D&J doe iets?

15 juni, 2008 13:51  
Anonymous Anoniem schreef ...

Wat een onzin allemaal. Ik heb regelmatig contact met D&J en weet uit hun eigen mond dat wat hun betreft het verledenhet verleden is. Ze hebben goede contacten met dhr.K. en zijn niet zo haatdragend als sommigen hen afschilderen. Natuurlijk is het onvergeeflijk wat er in 2000 allemaal met hen is gebeurd en vooral onterecht. Maar we leven nu in 2008. Het is zelfs zo dat ze weer actief zijn. Regelmatig hebben ze contact met mensen uit de Mahlerstraat en vorige week zijn ze daar nog geweest samen met die mevrouw uit de Pijpering, die bij de OGD werkt. Ze praten steeds over een rapport met die mevrouw en geloof het of niet. Maar zij is gaan inzien dat het opgezet spelwas om D&J het werken onmogelijk te maken. In verband met haar net werk kan ze dat nog niet hardop zeggen, maar wacht maar af.De tijd van de waarheid gaat komen en die zal hard en verrrassend zijn voor hen die niet in D&J geloofden.Ik blijf annoniem. Ik ben door die bende al eens geintimideerd omdat ik met D&J contact heb.

16 juni, 2008 07:22  
Anonymous Anoniem schreef ...

Dat we in Delft een verbod op vrije meningsuiting hebben is mij erg duidelijk. Maar als burgers onder elkaar dit gaan afdwingen waar zijn we dan mee bezig? Welke bende ****bedoelt weet ik niet, maar haatdragend zijn we zeker niet, wel de personen die met een ooit knullig rapport bezig zijn geweest. Mahlerstraat , klopt zeer zeker daar ik zelf gepraat heb met onze Dette. Nog een schok voor een aantal mensen, Joke was daar ook bij. Gelukkig zijn beide echtparen niet haatdragend naar elkaar toe. De oude vriendenclub is bijna weer compleet. Goeie vrienden vergeven! Zouden we meer moeten doen in Delft.

16 juni, 2008 11:40  
Anonymous Anoniem schreef ...

Wat lees ik nu toch voor een schok. Geloof ik dus allemaal niets van. Het enigste wat ik een beetje geloof is dat er ooit in 2000?! rapporten zijn gemaakt. Waarheid in de rapporten zijn mij niet bekend. Dat we nu een nieuw rapport in omloop zou zijn lijkt mij wat vergaan! Wat is het belang en waar zou het over moeten gaan? Hopelijk komt er duidelijkheid hierover. Carpe Diem !

17 juni, 2008 10:06  
Anonymous Anoniem schreef ...

Leuk he? Het gaat weer over de OGD en dan gaat men weer mensen uitmaken voor leugenaars. Stop daar maar mee, we weten ondertussen wel dat jullie daar zand in iedereens ogen mee proberen te strooien. Hoe kan je nu iemand geloven waarvan blijkt dat die tot nu toe steeds heeft gelogen? Toch beste mevrouw van de Pijpering? Er is wel degelijk contact met D&J,we zien ze toch??

17 juni, 2008 17:48  
Anonymous Anoniem schreef ...

Sorry Griet, ik woon in de Pijperring maar zie geen D&J daar.

17 juni, 2008 21:12  
Anonymous Anoniem schreef ...

Sorry anoniem, lid van de blindenclub soms? Laat ik ze by wel op de Pijpering hebben gezien! Maar wat zou daar MIS mee zijn? Het is hier toch een zgn land van vrijheid! Maar we hadden het meen ik over de heer K? Dan is u zeker ook wel ter ore gekomen wat de heerK gaat ondernemen? Trouwens niet in zn eentje, hij weet de goeie mensen te vinden voor hulp! Kan van de proviteurs niet gezegt worden. Maar alla jullie weten of denken alles te weten daarom zinloos te schrijven over het hoe en wat! Proficiat heerK dat u weer een zeer grote stap gewonnen heb!

19 juni, 2008 14:39  
Anonymous Anoniem schreef ...

Wat is dat een minderwaardige opmerking Marco.
Ik kan jou dan wel een een imbesiel noemen.

22 juni, 2008 22:37  
Anonymous Anoniem schreef ...

Sorry ik bedoel Remco.

22 juni, 2008 22:37  
Anonymous Anoniem schreef ...

Imbesiel is schat met een c, dus imbeciel! Anoniem, ook zo laf om geen naam te noemen

29 juni, 2008 18:10  
Anonymous Anoniem schreef ...

Wat een mugge zifter ben jij Peter.
Als of hier perfect ABN geschreven wordt.

30 juni, 2008 12:48  
Anonymous Anoniem schreef ...

Beter een muggezifter Polly dan een schijtert of beter gezegt een gehandicaptezifter zoals jij!

02 juli, 2008 00:28  
Anonymous Anoniem schreef ...

Wat heeft dit alles met dhr.K. te maken?
Ik hoop dat hij snel weer op knapt en iets voor ons,mensen,gaat doen. Hardnodig. Is het jullie niet ook opgevallen dat we geen grijze scootmobielen meer kunnen krijgen? Leuk he, zo'n organisatie die zo goed voor onze belangen opkomt? Ze willen mij die rooie aansmeren.Is beter,minder vaak kapot,veert beter enz. Maar gek ben ik niet. Dat heb ik ze ook gezegd. Ook dielui op dat kantoor,de OGD. Toevallig weet ik wat goedvoormij is, maar ik kan er niet aankomen. Danmoet ik hemmaar zelf kopen, zeggen ze. Maar van wat? Van een bijstandsuitkering?
Kommensen,niet zoop elkaar fitten,maar meer voor elkaar opkomen. Ga eens wat doen aan die WMO. Op wachten jullie op dhr.K.?

02 juli, 2008 07:03  
Anonymous Anoniem schreef ...

Bedankt Ineke dat je mij een gehandicapten zifter en een schijtert noemt!!! Leuk om een trap na te krijgen omdat je gehandicapt bent. Doet me erg goed (niet dus)

02 juli, 2008 11:47  
Anonymous Anoniem schreef ...

Polly, wat ben je toch een vervelend mens. Zaniken, zeuren, kiften en noem maar op. Altijd heeft een ander het slecht gedaan.Kijk een naar wat jezelf schrijft?
We weten wie je bent. Stop er nu eens mee en probeer nu eens positief te zijn en te reageren. Zet minder kwaadbloed.

02 juli, 2008 15:29  
Anonymous Anoniem schreef ...

Kan mij geen donder schelen of jij mij kent Louis. Het is niet leuk of prettig om als een schijtert te boek te staan. Trouwens hieruit blijkt maar weer dat je mij totaal niet kent!! Ik ben ondanks mijn beperkingen heel positief. Gelukiig wel anders zou je niet in Delft staande kunnen houden.

02 juli, 2008 15:40  
Anonymous Anoniem schreef ...

Zo Polly ben je gehandicapt! Weer iets geleert(d). Beter 10 grijze scoots op de straat dan 1 rooie in je maag! De heerK , ja waar is deze gebleven? Onzichtbaar. Heeft groot gelijk. Zijn vrouw is geloof ik geheel van de aardkloot verdwenen! Men trachte haar wel te spotten, of dit gelukt is? Ook zo'n portret! Net ALS?

02 juli, 2008 19:14  
Anonymous Anoniem schreef ...

Positief noem je dat?Heb je wel een langer dan 2 seconden in de spiegel gekeken en je afgevraagd wie je bent en wat je doet? Dan weet je ook dat hetgeen je soms schrijft verre van positief en opbouwend is. DAAR had ik het over, schat. Ja,dat mag ik van jou tegen jou zeggen.
Wat gaan we aan die scootmobielen doen? En daarna aan de elektrische rolstoelen. Dat is ook naatje. Sommige mensen hebben een hoog-laag systeem erop nodig, of goede veringen. Maar dat krijgen ze niet.Zo eentje staat er niet in het depot,of zoiets. OGD waar blijven jullie? In slaap gesukkeld?

03 juli, 2008 07:46  
Anonymous Anoniem schreef ...

Lieve Louis, dat mag ik schrijven. Ik heb geen spiegeltje en die heb ik ook niet nodig maar daar gaat het niet over. Iedereen zou voor hem/haar een goed vervoermiddel moeten hebben. Maar de realiteit is anders, zoals jij uit je schrijven weet. Iedereen gun ik persoonlijk een Mercedes, maar de realiteit is anders ook dat weet jij. Mag ik je er wel even op wijzen dat dit verhaal over dhr. K. gaat en niet over toewijzingen van scootmobielen. Laten we terug gaan naar het kranten bericht over dhr. K.?

03 juli, 2008 09:34  
Anonymous Anoniem schreef ...

We zijn weer heerlijk op dreef met zijn allen. Persoonlijk denk ik dat we de heerK wel kunnen laten rusten, bedoel het onderwerp! Deze man zal heus wel doorgaan met wat dan ook. Zorgwekkend geen goede hullmiddelen te krijgn, lage geindiceerde zorg en toch geld over! Dat zijn zaken die zeer vreemd zijn. In de tijden van de topknokkers in Delft gebeurde er nog iets positiefs, deze topknokkers zijn door velen op de zijlijn geplaatst! Even voor de goede orde ik bedoel niet alleen D&J, in de knokkertijden waren er meer mensen die met elkaar een homogeen groepje vormde. En dat is nu een punt wat geheel verdwenen is ! Een ieder de denkt aan eigenbelang met verstrengelingen, niet aan de burgers die van de Wmo afhankelijk zijn! Zeer zorgwekkend te noemen. Communicatie weet ook men in Delft niet meer wat het is, heers en verdeel klimaat. Dan wil ik het breder trekken, op velerlei terreinen speeld dit probleem, ergens las ik dat Delft de stad van de corruptie (ambtenarij, politiek) genoemd word! Het zou kunnen, ik weet het niet maar zou mij niet verbazen! Kom op mensen en wees niet zo gelaten, of is het lafheid? Dan denk ik toch even aan de heer K en VDF, destijds was men zeker niet laf! Door hen actie's heeft men wel van geprofiteerd, de eenmalige uitkering ontvangen! Wat is uw dank en medeleven aan de heer K geweest? Alleen het innen van het geld? En verguizen de heer K? U zelf weet het antwoord, zoals ik mij antwoord ken! Laten we zorgen voor een goede uitvoering Wmo, dat is mijn wens.

05 juli, 2008 11:21  
Anonymous Anoniem schreef ...

En het vervolg is komende....

07 oktober, 2008 23:54  
Anonymous Anoniem schreef ...

Lees het hele blog, pretty good

11 december, 2009 21:16  
Anonymous Herman F schreef ...

Zeker Pretty good om dit gehele Bolg te lezen!
Het is nu net begin 2011.
Wat is er veel gebeurt na al het schrijven.
Veel verandert, NEE even rampzalig gebleven in Delft.
Nu zijn er echt geen mensen meer die het voor de belangen voor de doelgroep opnemen.
Waar alle helden zijn gebleven ik weet het niet.
Spoorloos.
Hopelijk lees ik ooit weer iets op dit Beste Blog van Delft!

Groet,

Herman F

07 januari, 2011 19:18  

Een reactie posten

<< Home