Kritisch Panel Delft

Iedereen kan hier zijn/haar commentaar kwijt over een aantal zaken die mensen met een beperking in Delft ondervinden. Deze weblog is een partikulier iniatief. Kies bij het commentaar geven tussen "Other" of "Anonymus". Alleen smaad en zware beschuldigen op de persoon zullen worden verwijderd. Het is nog niet mogelijk om direct een foto te plaatsen, stuur een mail met de foto dan zal de webmaster deze plaatsen. kritischpaneldelft@hotmail.com

01 oktober 2006

WVG Delft

WVG Delft
Op deze weblog kunt uw ervaringen (negatief of positief) kwijt over de Delftse manier van het uitvoeren van de Wet Voorzieningen Gehandicapten.

15 Comments:

Anonymous Anoniem schreef ...

Wet Voorzieningen Gehandicapten..... Een mooie wet die het mogelijk moest maken dat mensen als "echte" mensen konden leven. Maar ik vind hem,zeker in Delft, ook dankzij het Panel mislukt.

01 oktober, 2006 15:44  
Anonymous Anoniem schreef ...

De WVG in Delft wordt slecht uitgevoerd.

02 oktober, 2006 22:21  
Anonymous Anoniem schreef ...

politici van Delft besteden WVG- en WMO-gelden liefst aan extra Lantarenpalen.

Toen eind vorig jaar bleek dat bende van wethouder Rensen 1,5 mln aan WVG onderbesteed,wilde VVD in persoon van Hoeke voortaan invalideparkeerkaarten niet uit parkeerfons, maar uit WVG betalen.
Heeft ze het al bereikt?

04 oktober, 2006 22:55  
Anonymous Anoniem schreef ...

Die vrouw van Hoeke is zo dom, denk niet dat dit al gelukt is, maar de tarieven zijn wel erg omhoog gegaan. Ze is wel zo dom en werkte bij dat evennementburo, maar plots werd ze wat slim voor zichzelf, en niet voor gehandicapten, nee ze werd zo een soort huwelijksambtenaar. Hoezo onafhankelijk? zorgt goed voorzich zelf. Maar de gehandicapten die moet ze niet, net zo min als die Alex van Leeuwen. we zijn zeurders die teveel willen zijn ooit zijn woorden geweest. Net zo gek als die bende van de PvdA ,en met de Tsaar Rensen die de WVG en eerdaags de WMO gaat doen. Arme burgers.

04 oktober, 2006 23:11  
Anonymous Anoniem schreef ...

Met een slecht beleid en uitvoer WVG in Delft weet je dat je meer ziek gaat worden. Steun van de politiek, nee! Op een enkele na, maar met een enkel alleen kan men niets. Geen leven in Delft met zo een soort WVG, en wethouder en natuurlijk ambtenaren!

05 oktober, 2006 13:11  
Anonymous Anoniem schreef ...

ROTLEVEN. MET WVG DELFT

05 oktober, 2006 13:12  
Anonymous Anoniem schreef ...

De bende van wethouder Rensen gaat een WMO fonds oprichten. Men is gek om fondsen te hebben en dan niet uit te delen.

06 oktober, 2006 10:20  
Anonymous Anoniem schreef ...

Een rotzooi en energie verslindend ambtenaren apparaat. Heeeft veel van mij geduld gekost en tevns gezondheid.

14 oktober, 2006 18:28  
Anonymous Anoniem schreef ...

Vreselijke strijd geweest met de WVG en bezwaar.

14 oktober, 2006 18:29  
Anonymous Anoniem schreef ...

Wat een toestand destijds om mijn draagkracht te berekenen. Een ellende de WVG. Kijken hoe je iets niet krijgt.

14 oktober, 2006 19:35  
Anonymous Anoniem schreef ...

Heb nog een poging destijds gedaan om via de hardheidsclausule mijn voorzienig WVG te krijgen, helaas moest in een bezwaar. En was 81 jaar oud!

14 oktober, 2006 19:39  
Anonymous Anoniem schreef ...

Scootmobiel bezwaar. En rekken en trekken. Een vreselijk aparaat de WVG!Niet zo jong meer.

14 oktober, 2006 19:41  
Anonymous Anoniem schreef ...

Geen oplaadkosten meer. Bezwaar gegaan. Voor alles zou je eigenlijk in bezwaar moeten gaan. Men krijgt bijna niets verstrekt.

14 oktober, 2006 19:43  
Anonymous Anoniem schreef ...

Geen goede draagkrachtberekening. Daarom een bezwaar destijds in gediend voor woningaanpassingen. WVG helaas moet men een poging doen maar is niet echt lonend. Wel voor je gezondheid, gaat hollend achteruit

14 oktober, 2006 19:48  
Anonymous Anoniem schreef ...

Wat is er postiefs te zeggen niets! Wel in het verleden toen de wethouder van Leeuwen er nog was. Er waren toen ook hele fijne conculentens, heel begripvol en begrepen waar je mee zat.Ik ben nu 72 jaar geworden en het is heel erg verslechterd bij de WVg. Dan wil ik niets over bezuinigingen zeggen. Het is ook de benadering van de medewerkers WVG. Nu voel ik mij als respectloze vrouw behandeld, En ik ben niet piepjong meer maar een beetje eerbied mag wel. Bij het CIZ zo ze het nu noemen vind ik het ook niet prettig meer. Er worden zulke vreemde vragen gesteld. Eigenlijk niet de vragen die met je handicap te maken hebben. De indicering voor de verzorging ging een heel stuk prettiger. Waarom dit verschil begrijp ik ook niet. Alleen huishoudelijk zorg krijg ik bijna niet, men vroeg of ik kinderen had. Netjes heb ik verteld 2 kinderen en 3 kleinkinderen. ben alleenstaand. maar toen legde men mij uit dat deze eigenlijk mij met de huishouding moeten gaan helpen. Ze wonen niet ver van mij. Maar dat is moeilijk ze werken? Uiteindelijk kreeg ik 3 uur voor mijn huishouding, niet veel. Maar het ergste vind ik dat bij de WVG al die leuke mensen zijn weggegaan. En daardoor is het ook moeilijker iets verstrekt te krijgen. En mijn artsen begrijpen dit ook niet. Vroeger was het beter. Ik heb ook eens naar de wethouder geschreven, nooit antwoord gekregen. Terwijl in de tijd van de heer van Leeuwen je bericht kreeg, hij heeft mij zelfs 1 maal terug gebeld. Prettige tijd, en nu een droevige tijd. Dit heeft 1 van mijn kleinkinderen grtypt, ik kan dit niet. Ik wens een ieder veel sterkte in dze moeilijke tijd. En nu ook met de BTR. Erg hoor.

14 oktober, 2006 20:19  

Een reactie posten

<< Home